Nu stim ce nu stim.

 

afacere_incheiataMulți dintre noi pur și simplu nu știm ceea ce nu știm !!!

Din păcate, pentru orice afacere promovată printr-o franciză, seminar de prezentare a unei oportunități de afaceri sau expoziție, sau pentru orice afacere care se bazează pe pachete promoționale alunecoase, există o mare șansă ca potențialul beneficiar al acelei afaceri să nu primească o imagine DE ANSAMBLU.

Pune-te în locul acelor francizori sau vânzătorului unui salon de bronzare.

  • I-ai spune potențialului cumpărător că sunt unii clienți care te scot din minți?
  • I-ai spune potențialului cumpărător că mulți proprietari de saloane de bronzat merg luni de zile fără a scoate bani din afacere?
  • I-ai spune potențialului cumpărător că mulți operatori lucrează până la 80 de ore pe săptămână deoarece nu-ți permit să plătească angajații?

Bine’nțeles că nu!

Și mulți cumpărători entuziaști nu-și mai alocă timpul necesar pentru a investiga pentru ei înșiși, care sunt realitățile afacerii bronzare.

Majoritatea celor care se luptă sau care au dat greș, dintre cei cu care am vorbit, admit că nu au căutat sau vorbit cu alți proprietari de saloane de bronzare, sau și-au petrecut timpul pentru a se educa pe deplin cu stadiul actual al industriei bronzării.

Acest lucru nu este surprinzător, și nu se întâmplă așa numai în industria bronzării.

În general majoritatea noilor proprietari ai unei afaceri crede orice cuvânt menționat pe casetă, broșură sau de către persoana de vânzări care le prezintă oportunitatea.

Și eventual acest lucru se termină cu deziluzie, frustare și mânie. Și in industria saloanelor de bronzare poate fi chiar mai rău!

Ei bine, dacă îți aloci timp pentru a vizita diferiți proprietari  și îi intrebi lucruri punctuale despre afacerea lor, nu vei afla mare lucru. Este foarte greu să practici cum trebuie „due diligence” în mediul saloanelor de bronzare din zona ta.

Mulți proprietari de saloane de bronzare păstrează informațiile pentru ei.

Nu-ți vor spune deoarece ai putea deveni concurența lor, ar putea fi rușinați de rezultatele lor sau speră că le vei face o ofertă și îi vei elibera din această industrie.

Și dacă se descurcă CU ADEVĂRAT bine, nu vor dori să știe nici acest lucru.

Așadar, mulți operatori din industria bronzării au puține șanse de a afla care este „adevărul” din industria bronzării, decât după ce au investit o tonă din banii greu câștigați.

Mulți din proprietarii saloanelor de bronzare eșuează deoarece erau nepregătiți pentru realitățile industriei bronzării.

Are sens să faci așa multă muncă de casă și cercetare ÎNAINTE de a te lansa în această afacere.

 

About the author

Bufnita

Leave a comment: