Subscribe RSS

Archive for June, 2011

Stai la soare pentru a te feri de cancerul la san Jun 29

Trei ore pe zi petrecute la soare pot chiar injumatati riscul de cancer la san, au alculat oamenii de stiinta din Canada.

Cercetarea, in cadrul careia au fost chestionate 3.101 persoane cu cancer la san si alte 3.471 care nu avesesera niciodata tumori,este cea mai recenta dintr-o serie intreaga de studii care sustin faptul ca expunerea zilnica la soare micsoreaza riscul aparitiei cancerului in general, stimuland productia de Vitamina D, informeaza Daily Mail.

citeste articol…

Sperma trece in uneltele de top datorita expunerii la soare Jun 28

Barbatii care isi sporesc cantitatea de Vitamina D prin expunerea la soare sau la solar, ofera spermei lor avantajul dpdv al motilitatii, vitezei si fortei de penetrare. Aceasta a fost concluzia unui studiu efectuat de oameni de stiinta de la Universitatea  din Copenhaga care au investigat rolul Vitaminei D in productia umana de sperma. citeste articol…