Cum sa atragem clientii in saloanele noastre de bronzare?

la-coadaAtragerea noilor clienti in saloane nu este asa de usor cum ne imaginam. Dar transformand clientii noi in clienti fideli, este relativ simplu. Nu necesita decat cateva idei bune si o maniera, un mod de a aborda clientii cat mai prietenoasa.
Cu cat mai bine se simte in salonul dumneavoastra cu atat mai putin va cauta alte saloane.

In acest articol vorbim de programe de loialitate pentru clienti pe perioada de vara, perioada in care afacerea merge mai incet, insa trebuie sa realizam ca aceste programe trebuiesc gandite pe termen lung. O promotie poate va aduce cativa clienti noi, dar foarte rar vor deveni clienti fideli daca nu este intretinuta aceasta “relatie “ cum am numit-o si mai inainte.
Este important ca clientii tai sa isi aduca aminte de tine, si de salon, altfel este foarte probabil ca ei sa caute servicii in alta parte, si nu fiindca produsele tale nu sunt de buna calitate ci, din cauza serviciilor oferite.

Deci ce trebuie sa faci ? Este usor ! Trebuie sa ai grija ca si clientii tai sa fie multumiti de ofertele tale, si cel mai important sa se simta ca acasa , si sa li se acorde atentie. Satisfacere clientilor inseamna cresterea numarului clientilor fideli.

Iata cateva ponturi pentru cum sa atrageti clientii in saloanele dumnavoastra:

1. Surpriza verii:
– Cui nu ii plac surprizele ? Surprindeti-va clientii cu o racoritoare din partea casei in zilele toride de vara. Costa putin, si va avea un impact pozitiv.
2. In sfarsit este vara, si este timpul pentru un mic bonus!
De ce sa nu oferim clientilor in perioada de vara o crèma speciala pentru solar, sau un tub mic cu o crema hidratanta, crème cu factori de protectie. Astfel, incercand produsele dumneavoastra, vor realiza importanta folosirii acestor produse.
3. Newsletter trimis clientilor cu oferte lunare
4. Chestionar facut pentru clientii care viziteaza saloanele, cu intrebari despre serviciile oferite, cu ce vor sa schimbe. Chestionarele, fiind anonime veti primi si raspunsuri sincere. Astfel veti putea afla cum puteti imbunatati afacerea dumneavoastra!!
5. Recomandare personala: are cele mai bune rezultate.
Oferind carduri de recomandare clientilor fideli, care la randul lor le ofera prietenilor , poate atrage noi clienti. Un mic bonus nu strica niciodata, ce ziceti de o sedinta de bronzare gratuita pentru clientul nou.
6. Servicii pentru extra sezon :
De ce sa nu oferiti clientilor dumneavoastra umbrele inscriptionate cu brandurile pe care le comercializati, astfel veti face si reclama.

About the author

Bufnita

Leave a comment: