AMENINȚĂRI la adresa AFACERII tale!

Vanzare lotiuni bronzare

MESAJ IMPORTANT CATRE TOTI PROPRIETARII DE SALOANE DE BRONZARE:

În situația economică dată o serie de produse ieftine încearcă să invadeze piața, presupunându-se că vor fi mai ușor de vândut.

Acest lucru poate fi adevărat (mai puțină nevoie de a explica caracteristici și beneficii clientului final) dar reprezintă o amenințare sănătoasă pentru veniturile TALE și în particular PROFITULUI TĂU!

Vă dăm un exemplu:

Majoritatea clienților care vin la salonul vostru  vor merge direct către aparatele de bronzare fără a se mai opri la recepție și deseori fără a mai cumpăra nimic. Ce mai mare oportunitate de a vinde loțiunile de bronzare este de obicei când vinzi pachete sau abonamente de ședințe de bronzare. Acest lucru se întâmplă doar de câteva ori pe zi și trebuie să profiți de fiecare oportunitate de acest gen pentru a maximiza profiturile și încasările:

20 clienți  – loțiune AG la 25 Euro – Încasări= 500 Euro –  Profit (40% după TVA) = 200 Euro

Va fi nevoie de 125 clienți care să cumpere o loțiune de 4 Euro pentru a obține aceleași încasări și profituri pe care le poți obține cu doar 20 de clienți (De ce ai vinde  unui client un flacon de mărimea a 5 plicuri la pretul unui plic?)

Vei avea nevoie de 6  ori mai mulți clienți pentru a obține aceleași rezultate și cu toții știm că numărul persoanelor care doresc să se bronzaze nu este în creștere acum.

Desigur, dacă îi oferi clientului ocazia va alege probabil produsul mai ieftin, ceea ce nu va fi la fel de eficient și va compromite și satisfacția generală a clientului tău. Este important să-ți salvezi afacerea încercând să maximizezi profiturile prin sporirea încasărilor.

Cu training-ul potrivit asupra Caracteristicilor și Beneficiilor loțiunilor de bronzare, orice angajat poate vinde o loțiune mai bună, sporind satisfacția clienților și profiturile tale.

Nu te lăsa păcălit de prețurile de vânzare mult mai mici!

About the author

Bufnita

Leave a comment: