CALITATE PE CARE TE POTI BAZA

ergoline-open-sunOricine investeste în achiziția unui aparat de bronzare Egoline profesional are garantia că se poate baza pe o calitate ireprosabilă. Utilizarea permanentă în salon va separa curând „grâul de neghinâ”. Absolut fiecare componentă este supusă unor teste de anduranță riguroase, în cadrul unor procese complexe. Fie ca este vorba despre rezistenta UV, la zgarieturi, sau compatibilitate cu agenții de curățare – toate materialele sunt verificate minuțios. Nu în ultimul rând, calitatea este reflectată și în prețul ridicat de re-vânzare a paturilor Ergoline folosite.

Certificarea DIN ISO și auditul de mediu demonstrează calitatea de nivel înalt și atenția privind protecția mediului care predomină nu doar în cazul aparatelor de bronzat Soltron si Ergoline, ci și în cadrul întregului Grup JK.

Dar hai să vedem cine este de fapt în spatele acestor brand-uri?ergoline_logo

De la o clasică firmă mică germană la un holding internațional – așa ar putea fi descrise, pe scurt, schimbarile structurale din ultimii ani în cadrul grupului de firme JK.

Firma a fost înființată în 1927 de către Josef Kratz Sr. Era o afacere mică, de familie, care producea dulapuri. Inițial, compania era denumita Josef Kratz GmbH (SRL) structura actuală a holdingului grupului de companii JK fiind înființată în 1969. De-a lungul existentei sale de 30 de ani, aceasta e evoluat de la o firmă producatoare de saune la una din firmele de top pe plan mondial în industria aparatelor de bronzat.

Activitățile grupului JK sunt axate în prezent pe dezvoltarea, producția și comercializarea de solarii pentru uz privat și profesional. In domeniul producției de solarii profesionale, adică echipamente care sunt utilizate de companii de servicii în scopuri comerciale, Grupul JK este lider de piață la nivel mondial. Grupul deține o cotă de piață estimată la peste 61% din piața germană cu marca sa Ergoline.

Accentuarea intensitatii competititive din ultimii câțiva ani a determinat JK să adopte o strategie de piață duală. Scopul vizat este de a demonstra caracteristicile și calitatea produsului de top Ergoline în cadrul competiției naționale și internaționale. Programul echipamentului de bronzat Ergoline profesional are drept rezultat un produs cu un grad de inovare deosebit, precum și o linie completă de produse pentru toate aplicațiile din domeniul bronzatului cosmetic.
soltron-logoMarca Soltron, revitalizată în 1999, cu nivelul său înalt de calitate și know-how, un design inovator și o strategie de preț vizând nivelul mediu, este adresată clienților alternativi și mai tineri (aplicații comerciale, operatori, utilizatori finali etc). Odată cu înființarea unei organizații de vânzări independente (Soltron SRL) managementul companiei este convins că inițiativa și responsabilitatea acordate unei singure linii de produse va crea cea mai mare sinergie posibilă – similar cu ceea ce se poate observa în cazul formării unor entități organizaționale mici, orientate pe un anumit proces.
soltron_diavoloAchiziția companiei SUN Industries în SUA în august 1999 a pus baze solide pentru marketingul aparatelor profesionale de bronzat marca Ergoline pe piata nord-americană. Compania are sediul în Jonesboro, Arkansas. Este unul dintre liderii producatorilor din Statele Unite, cu aproximativ 120 de angajati și vânzări anuale de 30 mil $. Compania Sun Ergoline are o reputație de piață excelentă, o rețea de dealeri și o linie de produse completă. Aparatele de bronzat profesionale Ergoline sunt o completare excelentă la linia de produse Sun Dash în segmentul profesional de vârf. Aceasta este o continuare a strategiei de piață duale care deja și-a demonstrat succesul în Europa.

Global Sun Light este activă din octombrie 2000 și acționează ca și omolog al JK-Licht SRL pentru zona economică Nord-Americană. Pilonul central al activitatilor aici este marketingul bunurilor de consum din domeniul solariilor și saloanelor de bronzat. In acest moment, această fuziune nu are un impact imediat pe piață germană. Viziunea din spatele acestei achiziții este expansiunea pe plan internațional și dezvoltarea pieții din Statele Unite.

Dezvoltarea și inovarea în domeniul produselor iși au originea în Centrul de Dezvoltare JK, care are peste 55 de angajati (designeri, tehnicieni, ingineri, mecanici etc). Multe dintre proiectele noastre de dezvoltare sunt sprijinite prin fonduri nerambursabile de către Departamentul pentru cercetare-dezvoltare pentru firme mici din cadrul guvernelor regiunilor Nordrhein-Westfalia și Rheinland-Pfalz.
Controlul profesional al calitatii pentru toate procesele de producție și de management a fost dintotdeauna un angajament permanent în cadrul holdingului JK. Acesta a fost motivul pentru care JK-Holding SRL a obtinut certificarea conform standardului european DIN EN ISO 9001, în 1993. Iar recent, Grupul JK a incheiat cu succes un audit de mediu conform EWG 1936/93.

Pe lângă dezvoltarea de tehnologii și design de produs inovative, care în trecut au reprezentat  continuu noi standarde în domeniu, sunt dezvoltate de asemenea noi solutii în privința tehnicilor de producție. Aceste noi tehnici implică cerințe adresate furnizorilor privind un nivel înalt de calitate și know-how. De mult timp JK foloseste de asemenea metode moderne de management pentru a elabora procese eficiente de dezvoltare, producție și adminstrative și pentru a mentine o structură organizațională „suplă”.

JK poate oferi totodată numeroase exemple de activități în ceea ce priveste dezvoltarea sectorului economic:

  • Instruirea tehnicienilor de service externi, personalului saloanelor, investitorilor, precum și a angajatilor JK.
  • Membru fondator și participare activă în cadrul organizașiei comerciale-umbrelă Sonnenlicht-Systeme e. V. precum și activitate ca membru activ în cadrul comitetului economic consultativ al acesteia, de asemenea membru al ESA (European Sunlight Association) de la inceputul anului 2000.
  • Colaborare cu alte companii din domeniu (ex Philips GmbH, UB-Philips GmbH) in domeniul cercetarii de piață pentru determinarea de date de bază pentru întregul sector economic.
  • Instituționalizarea de schimburi de experiență cu furnizorii consacrați pentru a spori eficiența activitaților de aprovizionare pentru JK și furnizorii săi.
  • Dezvoltarea de metode de management specifice companiei și transmiterea acestora către companiile colaboratoare.
About the author

Bufnita

Leave a comment: