HAPRO „marcheaza” la Solaria

hapro-vdlÎn cadrul târgului Solaria din Koln, Hapro s-a bucurat de numeroase aprecieri pentru lunga istorie de succes a strategiei sale de marketing. Acest producator de top a obținut reacții entuziaste față de conceptele sale inovatoare privind produsele și serviciile. Pe de o parte, Hapro a expus în orașul german al Domului inovații de produs impresionante. Anumite dotări ale produselor, precum sunet „surround” pentru aparate de bronzat verticale și orizontale, au fost aplaudate pe scară largă de vizitatori din domeniu, la fel ca și alte dotări suplimentare precum SmartVoice sau binevenitele Xsens și Qsens. Pe de alta parte, Hapro își dovedeste dedicarea față de piață cu rezultate în domeniul serviciilor care completează activitatea de dezvoltare și producție de echipamente de înaltă calitate. Spre exemplu, numerosi vizitatori ai standului și-au manifestat interesul deosebit față de concepte de finanțare atrăgătoare. Fiind temeinic informați în acest sens, vizitatorii și-au exprimat aprecierea față de excelentele oportunități prezentate de colaborarea cu Hapro. După cele 3 zile ale expozitiei, directorul Rémi Henkemans a ajuns la o concluzie deosebit de pozitivă: ‘Reacțiile clientilor nostri dovedesc faptul că am ales o strategie bună. Piața a fost convinsă de faptul ca Hapro poate să își revendice poziția de lider de piață nu doar în privința produselor sale, ci și în privința nivelului ridicat al serviciilor oferite.”

About the author

Bufnita

Leave a comment: