13 ponturi pentru a-ti fideliza clientii vara!

Fidelizarea clientilor in salonul de bronzare

Atragerea unor noi clienți în saloanele tale de bronzat poate reprezenta un efort intensiv și de durată. Dar fidelizarea celor existenți este relativ ușoară. Nu solicită mai mult dacât niște idei bune și o atitudine prietenoasă. E ca într-o relație personală cu cât clientul îți iubește mai mult studioul de bronzare, cu atât mai puțin ea sau el vor căuta și în altă parte. Dacă serviciile oferite sunt cele potrivite, și clienții simt că au un beneficiu, atunci perioada de vară nu trebuie să reprezinte o amenințare pentru tine. Îți prezentăm așadar 13 ponturi pentru fidelizarea clienților pe perioada verii:

1. Surpriza verii

Oricine apreciază o surpriză reușită. De ce să nu oferi clienților un suc de portocale rece pe o zi fierbinte? Costă foarte puțin, dar va avea un impact pozitiv.

2. În sfârșit e vară.  Timpul pentru un mic bonus!

Și mai eficient este să oferi un beneficiu real consumatorului. Le transmite faptul că te gândești la starea lor de bine. Într-una din aceste zile caniculare, cum s-ar potrivii niste șervețele umede, un mini-tub de cremă hidratantă, sau niște loțiuni protectoare. Acest lucru nu va reprezenta doar un mesaj subliminal că trebuie să se protejeze de razele solare, ci și că folosit corespunzător, un salon de bronzare este sigur pe deplin. Un dublu beneficiu; pentru tine și pentru clienții tăi.

3. Newsletter-ul soarelui

Trimite clienților tăi un newsletter la intervale de timp regulate, unde ei pot să afle despre ultimele tale oferte , înrăutățiri sau îmbunătățiri, și despre aspectele pozitive ale bronzării artificiale.  Cel mai economic mod este via e-mail. Asta înseamnă și că poți într-un mod rapid să ții clienții la curent cu ofertele tale de vară și, poate, cu importanța unor ședințe de bronzare anterior vacanței de vară.

4. Felicitări însorite pentru ziua de naștere

Foarte important! Prin e-mail, sau de preferat prin poștă, poți reaminti clienților de existența ta și a salonului tău dacă le trimiți o felicitare cu ocazia zilei de naștere. Poate chiar designul felicitării poate arăta ca un voucher – atunci clientul este aproape îndatorat sa-ți facă o vizită la salon. Cea mare atenție în acest caz trebuie acordată bazei de date a clienților. Oricine dorește să furnizeze produse sau servicii trebuie să știe cui o face.

5. Petrecere de vară/primăvară

Un eveniment de genul ăsta este modul ideal pentru a atrage la maxim atenția clienților tăi  asupra calității serviciilor pe care le oferi. Chiar și dacă toți cei invitați nu vin la petrecerea ta poți în continuare să folosești oportunitatea de te concentra asupra evenimentului sub forma unei scrisori speciale, poster sau hand-out. Încă o dată vei fii în atenția clienților tăi.

6. Cercetarea satisfacției clienților

Prin efectuarea unui studiu privind gradul de satisfacție al clienților tăi vei da dovadă că-ți pasă de opinia clienților tăi. Creează un scurt chestionar cu întrebări legate de satsfacția serviciilor oferite , ce preferă la salonul tău și unde ar dori să vadă îmbunătățiri. Cu răspunsurile rămase anonime vei primii o oglindire valorică a gradului de satisfacție în rândul clienților tăi, și clienții tăi nu se vor simți ignorați. Și, ai putea chiar să aflii cum poate fi îmbunătățit salonul tău – ceea ce nu ar fi un lucru rău!

7. Mostre de loțiuni hidratante

Înmânarea gratuită de mostre de loțiuni hidratante speciale pentru solar cu o anumită repetabilitate creează impresia clienților că îți dorești din tot sufletul să maximizezi valoarea pe care aceștia o obțin de la tine. Dar aceste mostre au efectul scontat când nu se transformă în rutină. În orice caz, vei dori să vinzi podusele în salonul tău.

8. Carduri de recomandări personale

Nimic nu are un efect mai bun decât o recomandare personală. Oricine în căutare de un nou dentist  va întreba mai întâi prietenii și cunoștințele  dacă cunosc pe cineva bun – cineva care lucrează bine! Dacă clienții dumneavoastră primesc carduri de recomandare pentru a le oferii prietenilor poate, pe de o parte să aducă noi clienți și pe de altă parte, să întărească loialitatea  clienților existenți  care au apreciat salonul tău. Când aceste carduri sunt prezentate la salon, ambii noul client și cel existent pot  obține un mic bonus. Poate o ședință gratuită de 10 minute pentru noii clienți și un credit pe contul clientului curent (poate la fel 10 minute gratuite).

9. Genți de vară pentru cumpărături

Inteligentele și în pas cu  moda gențile de vară pentru cumpărături cu logo-ul tău un motiv de bronzare atractiv, sunt întotdeauna bine-venite. Folosirea zi de zi a unei sacoșe de genul acesta  va reîmprospăta imaginea salonului tău și-l va menține în mintea clienților. Și în mod ideal sacoșa va fi folosită  când clientul tău va merge la picină sau la plajă sau în zona locală. Ai putea crede că această  măsură ar fi contraproductivă dar nu este cazul!

10. Servicii extra pe parcursul verii

De ce să nu oferi clienților tăi un serviciu extra pe parcursul verii. Poate să închiriezi  umbrele de soare sau proteții UV, toate pentru  o sumă mică angajată în depozit. Nu e nevoie să spunem că orice client care va benficia de aceste servicii extra va oferii în schimb promovare gratuită pentru salonul tău.

11. Un an de entuziasm

Angajații fericiți atrag clienții fericiți și vice-versa. Împreună sunt rețeta unui șef fericit. Dacă clientul tău este mulțumit  de salon nu înseamnă că prețul nu este de luat în considerare, dar nu mai este criteriul numărul unu pentru selecția locului în care se bronzează.

12. Colecteză puncte – raze de soare

O campanie pe care o poți desfășura pe parcursul lunilor de vară pentru a împrospăta loialitatea clienților este bine-cunoscutul bonus al clienților…cardul de puncte. De exemplu, de ce să nu concepi un card de puncte pe care sa-l promovezi pe parcursul verii, de la mijlocul lunii Iunie până în Septembrie. De fiecare dată când clientul frecventează salonul tău pentru o anumită perioadă (de ex. Peste 8 minute) primește un sticker – soare care se va aplica pe card. Ulterior colectării a 10 stickere primește o ședință de 10 minute gratuită.

13. Plimbări de vară

De ce să nu organizezi un concurs prin care să câștigi  o excursie pentru întreaga familie la un lac sau râu din apropiere, sau poate o excursie la un obiectiv turistic deosebit. O vară de genul acesta oferă clienților tăi o experiență de neuitat și te pune într-o lumină extrem de favorabilă.  Un amănunt foarte important este să faci poze la aceste evenimente pentru a le posta ulterior în salon.  Această campanie îți va focusa atenția pe promoția salonului atât înainte cât și ulterior organizării evenimentului.

About the author

Bufnita

Leave a comment: