Service aparate de bronzat

Service aparate de bronzat

INSPECTII REPETATE! – Siguranța este importantă!

Echipamentele de uz comercial trebuie verificate din punct de vedere al siguraței tehnice la intervale regulate. Avand în vedere faptul că persoana care utilizează aparatul de bronzat intră în contact direct cu acesta, trebuie asigurată siguranța în operarea acestor aparate. Un soc electric datorat unui aparat defect poate avea consecințe dramatice.  O simplă miscare reflexă de retragere a bratelor sau picioarelor nu este posibilă.

service-aparate-de-bronzat2Cum pot antreprenorii și deținătorii de saloane de bronzat să acorde atenție acestor teste de siguranță? Răspunsul este simplu: Asociațiile profesionale și reglementările specifice tarilor stabilesc anumite intervale de timp la care echipamentele electronice trebuie să fie verificate din punct de vedere al siguranței. In cadrul tuturor reglementarilor de  prevenire a accidentelor,  se solicita un interval special de inspecție de 1 an pentru „echipamente electrice din cadrul unor firme și incaperi de un anumit tip”.

Indiferent ca vorbim despre aparate de bronzat marca Ergoline sau Soltron sau KBL-megasun, Hapro Luxura, Alisun SunVision, UWE sau Solar Cabin, aceste inspecții sunt necesare pentru a asigura starea funcțională a solariilor conform reglementărilor. In plus, este verificată și protecția impotriva atingerilor directe și indirecte.

Aceste inspecții pot fi efectuate de către fiecare electrician care raspunde de aparatele de măsura respective. Timpul necesar verificarii este între 15 si 45 de minute, în funcție de aparatele de masură utilizate și de aparatul verificat. După o inspecție repetată și trecută cu succes, aparatul este considerat corespunzător normelor în vigoare . Dacă au fost depistate defecțiuni, acestea trebuie reparate în cel mai scurt timp posibil. In plus, antreprenorul trebuie să fie informat. In cazul în care un anumit defect care afectează siguranța reapare, aparatul trebuie scos din uz până la efectuarea unei revizii totale.

service-solariiRezultatele procesului de inspecție trebuie întotdeauna să fie notate într-un registru al inspecțiilor. Doar astfel electricienii calificati și persoanele instruite pot să demonstreze ca au luat toate masurile de siguranță atunci când a fost cazul.

Dorim să vă aducem la cunostință că în cazul unor prejudicii, unii asiguratori obisnuiesc să verifice respectarea cu strictete a intervalelor de inspecție. In caz de neglijență asiguratorii își vor limita gradul de responsabilitate.

Plăcuțele sau autocolantele de inspecție – primite ca urmare a trecerii cu succes a inspecției – oferă un sentiment de siguranță clientului. In plus, acestea oferă garanția faptului că aparatul aflat în uz se conformează cerințelor de exploatare.
Puteți obtine informatii suplimentare privind frecvența inspectiilor de la partenerii agenției noastre, de la serviciul de asistență clienți precum și de la departamentul nostru de suport tehnic. Atât partenerii agenției noastre căt și serviciul de asistență clienți sunt capabili să efectueze aceste inspecții o dată pe an.

About the author

Bufnita

1comment

Leave a comment: